Πέμπτη, 20 Νοεμβρίου 2014

Την Τρίτη Πέμπτη κάθε Νοέμβρη κυκλοφορεί το Beaujolais Nouveau, το διάσημο φθηνό φρέσκο κρασι τρέχουσας εσοδείας.
Το Beaujolais πρέπει να καταναλωθεί μέχρι τα μέσα της Άνοιξης, γιατι μετά κινδυνεύει να μεταμορφωθεί σε κολοκύθα οπως η αμαξα της Σταχτοπούτας.

"Πατέρας" και συντονιστής χιλιάδων παραγωγών που μετέχουν στο κονσεπτ που λέγεται
beaujolais ειναι ο Georges Duboeuf. 



Πριν κάποια χρόνια ο Θανάσης Παπαιωάννου στη Νεμέα οινοποίησε ενα ανταγωνιστικό προϊόν καλύτερης ποιότητας και ανάλογης τιμής. Όταν ο Δημήτρης Χατζινικολάου έστειλε στον Duboeuf δείγμα για δοκιμή, ο γάλλος φέρεται να είπε "...που βρίσκεται αυτός να τον εξαγοράσω και να τον κλείσω τώρα;..."
Ενα προϊόν για να επιβιώσει και καθιερωθεί χρειάζεται οικονομίες κλίμακας και καλό μάρκετινγκ. Απαιτεί πειθαρχία και επιχειρηματικό πνεύμα απο χιλιάδες παραγωγούς και εργαζόμενους...
Χρειάζεται επίσης ενα μικρό τελετουργικό άφιξης του προϊόντος την ίδια ώρα στα περισσότερα σημεία πώλησης...

Ενίοτε η επιχειρηματικότητα όπως και η πολιτική ειναι πεδίο διαχείρισης συμβόλων πρώτα και μετά όλα το αλλά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου